Fondată în 2008, doTERRA are misiunea de a împărtăși uleiurile esențiale cu întreaga lume. Inspirată de beneficiile extraordinare ale acestor resurse prețioase, o echipă de profesioniști în sănătate și afaceri a creat brandul doTERRA, derivat din latină, însemnând „Darul Pământului.”
doTERRA a stabilit un standard de calitate revoluționar în industrie – CPTG – care garantează uleiuri esențiale pure și sigure pentru întreaga familie. Cu o echipă dedicată pasiunii și viziunii, doTERRA oferă produse potrivite atât pentru începători, cât și pentru experți.
Modelul de vânzare directă adoptat de doTERRA permite o experiență personalizată, punând accent pe construirea relațiilor de încredere. Această abordare unică nu doar că face uleiurile esențiale accesibile pentru milioane de oameni, ci oferă și oportunitatea de a atinge independența financiară. Astăzi, peste 2 milioane de Wellness Advocates folosesc și promovează produsele doTERRA la nivel global.